What Is Digital Marketing - Digital Marketing Kya Hai - (Complete Guide In Urdu)

 WHAT IS DIGITAL MARKETING IN URDU

کوئی بھی مارکیٹنگ جو پروموشنل پیغامات پہنچانے اور اس کے اثرات کی پیمائش کے لیے الیکٹرانک آلات استعمال کرتی ہے۔ عملی طور پر ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ عام طور پر مارکیٹنگ مہمات سے مراد ہے جو کمپیوٹر ، فون ، ٹیبلٹ یا دیگر آلات پر ظاہر ہوتی ہیں۔ یہ بہت سی شکلیں لے سکتا ہے ، بشمول آن لائن ویڈیوز ، ڈسپلے اشتہارات ، اور سوشل میڈیا پوسٹس۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا موازنہ اکثر "روایتی مارکیٹنگ" سے ہوتا ہے جیسے میگزین کے اشتہارات ، بل بورڈز اور براہ راست میل۔ عجیب بات یہ ہے کہ ٹیلی ویژن عام طور پر روایتی مارکیٹنگ کے ساتھ جڑا ہوا ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے؟

Digital Marketing Kya Hai
What Is Digital Marketing In Urdu

ڈیجیٹل مارکیٹنگ ، جسے آن لائن مارکیٹنگ بھی کہا جاتا ہے ، انٹرنیٹ اور ڈیجیٹل مواصلات کی دیگر اقسام کا استعمال کرتے ہوئے ممکنہ صارفین سے رابطہ قائم کرنے کے لیے برانڈز کا فروغ ہے۔ اس میں نہ صرف ای میل ، سوشل میڈیا اور ویب پر مبنی اشتہارات شامل ہیں بلکہ ایک مارکیٹنگ چینل کے طور پر ٹیکسٹ اور ملٹی میڈیا پیغامات بھی شامل ہیں۔
بنیادی طور پر ، اگر کسی مارکیٹنگ مہم میں ڈیجیٹل کمیونیکیشن شامل ہو تو یہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی اقسام:

ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں اتنی ہی مہارتیں ہیں جتنی ڈیجیٹل میڈیا کا استعمال کرتے ہوئے بات چیت کرنے کے طریقے ہیں۔ یہاں چند اہم مثالیں ہیں۔

SEO

سرچ انجن آپٹیمائزیشن تکنیکی طور پر ایک مارکیٹنگ کا آلہ ہے بجائے خود مارکیٹنگ کی ایک شکل۔ بیلنس نے اسے "ویب صفحات کو سرچ انجنوں کے لیے پرکشش بنانے کا فن اور سائنس قرار دیا ہے۔
سرچ انجن آپٹیمائزیشن کا "آرٹ اینڈ سائنس" وہ حصہ ہے جو سب سے اہم ہے۔ سرچ انجن آپٹیمائزیشن ایک سائنس ہے کیونکہ اس کے لیے آپ کو زیادہ سے زیادہ درجہ بندی حاصل کرنے کے لیے مختلف شراکت دار عوامل پر تحقیق اور وزن کرنا پڑتا ہے۔ آج ، ویب پیج کو بہتر بناتے وقت غور کرنے کے لیے سب سے اہم عناصر میں شامل ہیں۔
مواد کا معیار۔
صارف کی مصروفیت کی سطح۔
موبائل دوستی۔
انباؤنڈ لنکس کی تعداد اور معیار۔
ان عوامل کا اسٹریٹجک استعمال سرچ انجن آپٹیمائزیشن کو سائنس بناتا ہے ، لیکن غیر متوقع طور پر اس کو ایک فن بنا دیتا ہے۔ 

Content Marketing

سرچ انجن آپٹیمائزیشن مواد کی مارکیٹنگ کا ایک اہم عنصر ہے ، جو ایک ہدف کے سامعین کو متعلقہ اور قیمتی مواد کی تقسیم پر مبنی حکمت عملی ہے۔
کسی بھی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کی طرح ، مواد کی مارکیٹنگ کا مقصد لیڈز کو اپنی طرف متوجہ کرنا ہے جو بالآخر گاہکوں میں بدل جاتے ہیں۔ لیکن یہ روایتی اشتہارات سے مختلف طریقے سے کرتا ہے۔ کسی پروڈکٹ یا سروس کی ممکنہ قیمت کے ساتھ امکانات کو راغب کرنے کے بجائے ، یہ تحریری مواد کی شکل میں مفت قیمت پیش کرتا ہے۔
مواد کی مارکیٹنگ کے معاملات اور اس کو ثابت کرنے کے لیے بہت سارے اعدادوشمار ہیں
چونتیس فیصد صارفین کمپنیوں سے تفریحی اور مددگار مواد کے تجربات کی توقع کرتے ہیں۔
کم از کم پانچ ہزار ملازمین رکھنے والی باسٹھ فیصد کمپنیاں روزانہ مواد تیار کرتی ہیں۔
بانوے فیصد مارکیٹرز کا خیال ہے کہ ان کی کمپنی مواد کو ایک اہم اثاثہ سمجھتی ہے۔
مواد کی مارکیٹنگ جتنی موثر ہے ، یہ مشکل ہوسکتی ہے۔ مواد کی مارکیٹنگ کے مصنفین کو سرچ انجن کے نتائج میں اعلی درجہ حاصل کرنے کے قابل ہونے کی ضرورت ہے جبکہ ان لوگوں کو بھی مشغول کرنا جو مواد کو پڑھیں گے ، اس کا اشتراک کریں گے اور برانڈ کے ساتھ مزید بات چیت کریں گے۔ جب مواد متعلقہ ہو تو ، یہ پائپ لائن میں مضبوط تعلقات قائم کر سکتا ہے۔

Social Media Marketing

سوشل میڈیا مارکیٹنگ کا مطلب ہے لوگوں کو آن لائن بحث میں شامل کر کے ٹریفک اور برانڈ آگاہی کو آگے بڑھانا۔ سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے لیے سب سے زیادہ مقبول پلیٹ فارم فیس بک ، ٹوئٹر اور انسٹاگرام ہیں جن میں لنکڈ ان اور یوٹیوب زیادہ پیچھے نہیں ہیں۔
چونکہ سوشل میڈیا مارکیٹنگ میں سامعین کی فعال شرکت شامل ہے ، یہ توجہ حاصل کرنے کا ایک مقبول طریقہ بن گیا ہے۔ یہ کاروباریوں کے لیے سب سے زیادہ مقبول مواد ہے جو کہ چھیاسی فیصد پر صارفین کے لیے ہے ، اور یہ کاروباری سے کاروباری دائرے میں بھی مضبوط ہو رہا ہے۔ کنٹینٹ مارکیٹنگ انسٹی ٹیوٹ کے مطابق ، کاروبار سے بزنس کنٹینٹ مارکیٹ کرنے والوں میں سے اکسٹھ فیصد نے اس سال سوشل میڈیا کے استعمال میں اضافہ کیا۔
سوشل میڈیا مارکیٹنگ بلٹ ان انگیجمنٹ میٹرکس کی پیشکش کرتی ہے ، جو آپ کو یہ سمجھنے میں انتہائی مفید ہے کہ آپ اپنے سامعین تک کس حد تک پہنچ رہے ہیں۔ آپ کو یہ فیصلہ کرنا ہوگا کہ آپ کے لیے کس قسم کی بات چیت زیادہ معنی رکھتی ہے ، چاہے اس کا مطلب آپ کی ویب سائٹ پر شیئرز ، کمنٹس ، یا کل کلکس کی تعداد ہو۔
براہ راست خریداری آپ کی سوشل میڈیا مارکیٹنگ کی حکمت عملی کا ہدف بھی نہیں ہوسکتی ہے۔ بہت سے برانڈز سامعین کے ساتھ مکالمے شروع کرنے کے لیے سوشل میڈیا مارکیٹنگ کا استعمال کرتے ہیں بجائے اس کے کہ انہیں پیسے خرچ کرنے کی ترغیب دیں۔ یہ خاص طور پر ان برانڈز میں عام ہے جو پرانے سامعین کو نشانہ بناتے ہیں یا ایسی مصنوعات اور خدمات پیش کرتے ہیں جو تسلسل کی خریداری کے لیے مناسب نہیں ہیں۔ یہ سب آپ کی کمپنی کے اہداف پر منحصر ہے 

Affiliate Marketing

ملحقہ مارکیٹنگ کسی کو دوسرے شخص کے کاروبار کو فروغ دے کر پیسہ کمانے دیتی ہے۔ آپ یا تو پروموٹر ہوسکتے ہیں یا وہ کاروبار جو پروموٹر کے ساتھ کام کرتا ہے ، لیکن عمل دونوں صورتوں میں ایک جیسا ہے۔
یہ ریونیو شیئرنگ ماڈل کا استعمال کرتے ہوئے کام کرتا ہے۔ اگر آپ وابستہ ہیں تو ، ہر بار جب آپ کوئی چیز خریدتے ہیں تو آپ کو کمیشن ملتا ہے جسے آپ فروغ دیتے ہیں۔ اگر آپ تاجر ہیں تو ، آپ ہر فروخت کے لیے الحاق ادا کرتے ہیں جس سے وہ آپ کی مدد کرتے ہیں۔
کچھ وابستہ مارکیٹرز صرف ایک کمپنی کی مصنوعات کا جائزہ لینے کا انتخاب کرتے ہیں ، شاید کسی بلاگ یا دوسری تھرڈ پارٹی سائٹ پر۔ دوسروں کے متعدد تاجروں کے ساتھ تعلقات ہیں۔
چاہے آپ ملحق بننا چاہتے ہیں یا کوئی تلاش کرنا چاہتے ہیں ، پہلا قدم دوسرے فریق کے ساتھ رابطہ قائم کرنا ہے۔ آپ خوردہ فروشوں سے وابستہ افراد کو جوڑنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا پلیٹ فارم استعمال کر سکتے ہیں ، یا آپ سنگل ریٹیلر پروگرام شروع کر سکتے ہیں یا اس میں شامل ہو سکتے ہیں۔
اگر آپ خوردہ فروش ہیں اور آپ براہ راست وابستہ افراد کے ساتھ کام کرنے کا انتخاب کرتے ہیں تو ، بہت سے کام ہیں جو آپ اپنے پروگرام کو ممکنہ پروموٹرز کے لیے پرکشش بنانے کے لیے کر سکتے ہیں۔ آپ کو ان وابستہ افراد کو وہ ٹولز مہیا کرنے ہوں گے جن کی انہیں کامیابی کے لیے ضرورت ہے۔ اس میں زبردست نتائج کے ساتھ ساتھ مارکیٹنگ سپورٹ اور پہلے سے تیار کردہ مواد کے لیے ترغیبات بھی شامل ہیں۔

Native Advertisement

مقامی تشہیر بھیس میں مارکیٹنگ ہے۔ اس کا مقصد اس کے آس پاس کے مواد کے ساتھ گھل مل جانا ہے تاکہ یہ اشتہارات کے طور پر کم واضح ہو۔
مقامی اشتہارات اشتہارات کی طرف آج کے صارفین کی گھٹیا پن کے رد عمل میں بنائے گئے تھے۔ یہ جانتے ہوئے کہ اشتہار کا خالق اسے چلانے کے لیے ادائیگی کرتا ہے ، بہت سے صارفین یہ نتیجہ اخذ کریں گے کہ اشتہار متعصبانہ ہے اور اس کے نتیجے میں اسے نظر انداز کر دیا جاتا ہے۔
ایک مقامی اشتہار اس تعصب کے گرد گھومتا ہے معلومات یا تفریح ​​پیش کرنے سے پہلے یہ کسی بھی تشہیر پر پہنچنے سے پہلے "اشتہار" کے پہلو کو کم کرتا ہے۔
اپنے مقامی اشتہارات کو ہمیشہ واضح طور پر لیبل کرنا ضروری ہے۔ "پروموٹڈ" یا "اسپانسرڈ" جیسے الفاظ استعمال کریں۔ اگر ان اشارے کو چھپایا جاتا ہے تو ، قارئین کو یہ سمجھنے سے پہلے کہ یہ اشتہار ہے ، مواد کے ساتھ مشغول ہونے میں اہم وقت گزار سکتا ہے۔
جب آپ کے صارفین کو معلوم ہو جائے کہ وہ کیا حاصل کر رہے ہیں ، تو وہ آپ کے مواد اور آپ کے برانڈ کے بارے میں بہتر محسوس کریں گے۔ مقامی اشتہارات روایتی اشتہارات کے مقابلے میں کم گھٹیا ہوتے ہیں ، لیکن ان کا مقصد دھوکہ دہی نہیں ہے۔ 

Email Marketing

ای میل مارکیٹنگ کا تصور سادہ ہے - آپ ایک پروموشنل پیغام بھیجتے ہیں اور امید کرتے ہیں کہ آپ کا امکان اس پر کلک کرتا ہے۔ تاہم ، پھانسی بہت زیادہ پیچیدہ ہے۔ سب سے پہلے ، آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کی ای میلز مطلوب ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپٹ ان فہرست جو مندرجہ ذیل کام کرتی ہے۔
جسم اور موضوع کی لکیر میں ، مواد کو انفرادی بناتا ہے۔
واضح طور پر بتاتا ہے کہ کس قسم کے ای میلز صارفین کو ملیں گے۔
واضح رکنیت ختم کرنے کا آپشن پیش کرتا ہے۔
لین دین اور پروموشنل ای میل دونوں کو مربوط کرتا ہے۔
آپ چاہتے ہیں کہ آپ کے امکانات آپ کی مہم کو ایک پروموشنل ٹول کے طور پر نہیں بلکہ ایک قابل قدر سروس کے طور پر دیکھیں۔
ای میل مارکیٹنگ ایک ثابت شدہ ، موثر تکنیک ہے جو کہ اپنے طور پر ہے: سروے کے انیس فیصد پیشہ ور افراد نے اسے اپنا سب سے موثر لیڈ جنریٹر قرار دیا۔
اگر آپ مارکیٹنگ آٹومیشن جیسی دیگر تکنیکوں کو شامل کریں تو یہ اور بھی بہتر ہو سکتا ہے ، جو آپ کو اپنے ای میلز کو تقسیم اور شیڈول کرنے دیتا ہے تاکہ وہ آپ کے کسٹمر کی ضروریات کو زیادہ مؤثر طریقے سے پورا کریں

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے فوائد:

ڈیجیٹل مارکیٹنگ بڑی حد تک نمایاں ہو چکی ہے کیونکہ یہ لوگوں کے اتنے وسیع سامعین تک پہنچتی ہے ، لیکن یہ کئی دوسرے فوائد بھی پیش کرتی ہے۔ یہ چند فوائد ہیں۔

ایک وسیع جغرافیائی رسائی

جب آپ کوئی اشتہار آن لائن پوسٹ کرتے ہیں تو لوگ اسے دیکھ سکتے ہیں چاہے وہ کہیں بھی ہوں (بشرطیکہ آپ نے اپنے اشتہار کو جغرافیائی طور پر محدود نہ کیا ہو)۔ یہ آپ کے کاروبار کی مارکیٹ تک رسائی کو بڑھانا آسان بناتا ہے۔

کا رکردگی کا تخمینہ

ڈیجیٹل مارکیٹنگ نہ صرف روایتی مارکیٹنگ کے مقابلے میں وسیع سامعین تک پہنچتی ہے بلکہ کم لاگت بھی اٹھاتی ہے۔ اخباری اشتہارات ، ٹیلی ویژن سپاٹ ، اور دیگر روایتی مارکیٹنگ کے مواقع کے لیے اوور ہیڈ لاگت زیادہ ہو سکتی ہے۔ وہ آپ کو اس پر کم کنٹرول بھی دیتے ہیں کہ آیا آپ کے ٹارگٹ سامعین ان پیغامات کو پہلی جگہ دیکھیں گے۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ساتھ ، آپ صرف ایک مواد کا ٹکڑا بنا سکتے ہیں جو زائرین کو آپ کے بلاگ پر اس وقت تک کھینچتا ہے جب تک یہ فعال ہو۔ آپ ایک ای میل مارکیٹنگ مہم بنا سکتے ہیں جو شیڈول پر ھدف بنائے گئے کسٹمر لسٹوں کو پیغامات پہنچاتی ہے ، اور اگر آپ کو ایسا کرنے کی ضرورت ہو تو اس شیڈول یا مواد کو تبدیل کرنا آسان ہے۔
جب آپ یہ سب کچھ شامل کرتے ہیں تو ڈیجیٹل مارکیٹنگ آپ کو اشتہار کے اخراجات کے لیے بہت زیادہ لچک اور کسٹمر رابطہ فراہم کرتی ہے۔

مقدار کے قابل نتائج

یہ جاننے کے لیے کہ آیا آپ کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کام کرتی ہے ، آپ کو یہ جاننا ہوگا کہ یہ کتنے گاہکوں کو اپنی طرف راغب کرتا ہے اور آخر کار کتنی آمدنی حاصل کرتا ہے۔ لیکن آپ غیر ڈیجیٹل مارکیٹنگ حکمت عملی کے ساتھ ایسا کیسے کرتے ہیں؟
ہر گاہک سے پوچھنے کا ہمیشہ روایتی آپشن موجود ہے ، "آپ نے ہمیں کیسے پایا؟"
بدقسمتی سے ، یہ تمام صنعتوں میں کام نہیں کرتا ہے۔ بہت سی کمپنیاں اپنے صارفین کے ساتھ ون آن ون بات چیت نہیں کرتیں ، اور سروے ہمیشہ مکمل نتائج حاصل نہیں کرتے۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ساتھ ، نتائج کی نگرانی آسان ہے۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ سافٹ وئیر اور پلیٹ فارم آپ کو مطلوبہ تبادلوں کی تعداد کو خود بخود ٹریک کرتے ہیں ، چاہے اس کا مطلب ای میل کھلی شرح ہو ، آپ کے ہوم پیج پر جانا ، یا براہ راست خریداری۔

آسان ذاتی نوعیت

ڈیجیٹل مارکیٹنگ آپ کو کسٹمر ڈیٹا اکٹھا کرنے کی اجازت دیتی ہے کہ آف لائن مارکیٹنگ نہیں کر سکتی۔ ڈیجیٹل طور پر جمع کیا گیا ڈیٹا زیادہ درست اور مخصوص ہوتا ہے۔
تصور کریں کہ آپ مالی خدمات پیش کرتے ہیں اور ان لوگوں کو خصوصی پیشکش بھیجنا چاہتے ہیں جنہوں نے آپ کی مصنوعات کو دیکھا ہے۔ آپ جانتے ہیں کہ اگر آپ اس شخص کی دلچسپی کے لیے پیشکش کو نشانہ بناتے ہیں تو آپ کو بہتر نتائج ملیں گے ، لہذا آپ 2 مہمات تیار کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں۔ ایک نوجوان خاندانوں کے لیے ہے جنہوں نے آپ کی لائف انشورنس مصنوعات کو دیکھا ہے ، اور دوسرا ہزار سالہ کاروباری افراد کے لیے ہے جنہوں نے آپ کی ریٹائرمنٹ کے منصوبوں پر غور کیا ہے۔
آپ خودکار ٹریکنگ کے بغیر یہ سارا ڈیٹا کیسے جمع کرتے ہیں؟ آپ کو کتنے فون ریکارڈز سے گزرنا پڑے گا؟ کتنے کسٹمر پروفائلز؟ اور آپ کو کیسے پتہ چلے گا کہ آپ نے جو بروشر بھیجا ہے یا نہیں پڑھا ہے؟
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ساتھ ، یہ تمام معلومات پہلے ہی آپ کی انگلی پر ہیں۔

گاہکوں کے ساتھ مزید رابطہ

ڈیجیٹل مارکیٹنگ آپ کو اپنے صارفین کے ساتھ حقیقی وقت میں بات چیت کرنے دیتی ہے۔ زیادہ اہم بات ، یہ انہیں آپ کے ساتھ بات چیت کرنے دیتا ہے۔
اپنی سوشل میڈیا حکمت عملی پر غور کریں۔ یہ بہت اچھا ہوتا ہے جب آپ کے ٹارگٹ سامعین آپ کی تازہ ترین پوسٹ دیکھتے ہیں ، لیکن یہ تب بھی بہتر ہوتا ہے جب وہ اس پر تبصرہ کرتے ہیں یا اسے شیئر کرتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کی پروڈکٹ یا سروس کے ارد گرد زیادہ گونج ، نیز ہر بار جب کوئی گفتگو میں شامل ہوتا ہے تو نمائش میں اضافہ ہوتا ہے۔
تعامل آپ کے گاہکوں کو بھی فائدہ پہنچاتا ہے۔ آپ کی برانڈ کی کہانی کے فعال شرکاء بنتے ہی ان کی مصروفیت کی سطح بڑھ جاتی ہے۔ ملکیت کا یہ احساس برانڈ کی وفاداری کا مضبوط احساس پیدا کرسکتا ہے۔

آسان اور آسان تبادلوں

ڈیجیٹل مارکیٹنگ آپ کے صارفین کو آپ کا اشتہار یا مواد دیکھنے کے فورا بعد کارروائی کرنے دیتی ہے۔ روایتی اشتہارات کے ساتھ ، سب سے فوری نتیجہ جس کی آپ امید کر سکتے ہیں وہ فون کال ہے جس کے فورا بعد کوئی آپ کا اشتہار دیکھتا ہے۔ لیکن کسی کے پاس کتنی بار وقت ہوتا ہے کہ وہ کسی کمپنی سے رابطہ کرے جب وہ برتن بنا رہے ہوں ، ہائی وے پر گاڑی چلا رہے ہوں ، یا کام پر ریکارڈ اپ ڈیٹ کر رہے ہوں؟
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ساتھ ، وہ ایک لنک پر کلک کر سکتے ہیں یا بلاگ پوسٹ کو محفوظ کر سکتے ہیں اور سیلز فنل کے ساتھ فورا منتقل کر سکتے ہیں۔ ہوسکتا ہے کہ وہ فوری طور پر خریداری نہ کریں ، لیکن وہ آپ کے ساتھ جڑے رہیں گے اور آپ کو ان کے ساتھ مزید بات چیت کرنے کا موقع فراہم کریں گے۔

x

Post a Comment

0 Comments