What Skills Do You Need To Become a Social Media Manager - Skills For SMM - (Complete Guide In Urdu)

 WHAT SKILLS DO YOU NEED TO BECOME A SOCIAL MEDIA MANAGER

کسی بھی سینئر مارکیٹنگ کے کردار کی طرح، ایک اچھا سوشل میڈیا مینیجر بننے کے لیے پرکشش سماجی مواد تخلیق کرنے کے لیے وسیع پیمانے پر مہارتوں کی ضرورت ہوتی ہے جو زیادہ سے زیادہ پیروکاروں کو وفادار صارفین میں تبدیل کرے۔
اگر آپ سوشل میڈیا مینیجر کے خواہشمند ہیں لیکن آپ کو یقین نہیں ہے کہ کہاں سے آغاز کرنا ہے، تو یہ پوسٹ آپ کو ان ضروری مہارتوں کی نشاندہی کرنے میں مدد کرے گی جو آپ کو سوشل میڈیا مینجمنٹ میں کامیاب کیریئر کے لیے حاصل کرنی چاہیے۔

سوشل میڈیا مینیجر کیا ہے؟

Social Media Manager Koon Hota Hai
Who Is a Social Media Manager

عام طور پر، ایک سوشل میڈیا مینیجر کسی تنظیم میں وہ شخص ہوتا ہے جس پر کسی پروڈکٹ، برانڈ، کارپوریشن، یا یہاں تک کہ فرد کی سوشل میڈیا موجودگی کی نگرانی، عمل درآمد، فلٹرنگ اور پیمائش کرنے پر بھروسہ کیا جاتا ہے۔
ایک سوشل میڈیا مینیجر کو اکثر 'کمپنی کی آواز' کہا جاتا ہے۔ اس کردار کو 'کمیونٹی مینیجر' (حالانکہ یہ عنوان قدرے پرانا ہو گیا ہے) یا 'ڈیجیٹل اور سوشل میڈیا مینیجر' بھی کہا جا سکتا ہے۔

سوشل میڈیا مینیجر بننے کے لیے آپ کو کن مہارتوں کی ضرورت ہے؟

Required Skills To Become Social Media Manager
Skills For Social Media Manager

سوشل میڈیا جتنا مزہ آسکتا ہے، سوشل میڈیا مینیجر کا کام مشکل کام ہے۔ یہ تخلیقی صلاحیتوں اور تجزیاتی مہارتوں کے ناپے ہوئے توازن کا مطالبہ کرتا ہے۔ اگر آپ سوشل میڈیا مینیجر بننے میں دلچسپی رکھتے ہیں، تو یہاں پر برش کرنے کے لیے کچھ مہارتیں ہیں

لکھنے کی مہارت

آپ کو سوشل میڈیا پوسٹس کے لیے ٹویٹر سے لے کر انسٹاگرام تک ٹک ٹاک تک پلیٹ فارمز پر مواد تیار کرنے کی ضرورت ہوگی۔ سوشل میڈیا مینیجرز یوٹیوب پوسٹس اور دیگر ویڈیو مواد کے لیے بھی تفصیل لکھتے ہیں۔

بصری اور ڈیزائن

سوشل میڈیا کے صفحات پر اشتراک کرنے کے لیے آپ کو ڈیجیٹل اثاثے بنانے کی ضرورت ہوگی، اس لیے ڈیزائن کے لیے ایک آنکھ ضروری ہے۔
ٹیک سیوی
یہ سمجھنا کہ سوشل میڈیا الگورتھم کیسے کام کرتے ہیں، گرافک ڈیزائن سافٹ ویئر اور ایپلیکیشنز کا استعمال کرتے ہوئے، اور انٹرنیٹ پر نیویگیٹ کرنا، ٹیکنالوجی سے واقفیت کی ضرورت ہے۔

ویڈیو تخلیق اور ترمیم

یہاں تک کہ اگر آپ ویڈیو گرافروں اور اسکرپٹ رائٹرز کے ساتھ کام کرتے ہیں، تو آپ کو برانڈ کی شناخت کے ساتھ تعمیل کو یقینی بنانے کے لیے ان کے کام کی نگرانی کرنے کی ضرورت ہوگی۔ مختصر ویڈیو بوم کے اس دور میں، سوشل میڈیا مینیجرز کو بھی اکثر اپنے طور پر کے لیے تصوراتی اور ویڈیوز بنانے کی ضرورت ہوتی ہے  انسٹاگرام، ٹک ٹاک ،ویڈیوز، اور

مارکیٹنگ کا علم

سوشل میڈیا مینیجرز کو اپنے مارکیٹنگ چینلز کو استعمال کرنے میں ماہر ہونے کی ضرورت ہے۔ آپ کو سوشل میڈیا مارکیٹنگ، مہم چلانے اور گاہکوں کو ہدف بنانے کی بنیادی باتوں کو سمجھنا چاہیے۔

تجزیاتی سوچ

یہ کردار مواد بنانے سے زیادہ ہے۔ اس میں آپ کی حکمت عملیوں کی نگرانی اور تجزیات پر نظر رکھنا بھی شامل ہے۔ ایک سوشل میڈیا مینیجر کے طور پر، آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کی مہمات درج ذیل بڑھ رہی ہیں۔ آپ کو پیروکاروں کو مشغول رکھنے اور اپنے پروڈکٹس یا خدمات کو خریدنے کے لیے ناظرین کے فیصد کو منتقل کرنے کی بھی ضرورت ہوگی۔

مواصلات

ایک سوشل میڈیا مینیجر کے طور پر ہر کسی کو لوپ میں رکھنے کے لیے ٹیم کے اراکین، اثر و رسوخ اور کلائنٹس کے ساتھ بات چیت کرنے کی صلاحیت ضروری ہے۔ 

قیادت

بڑی تنظیموں میں، سوشل میڈیا مینیجرز کو دوسرے مواد تخلیق کاروں جیسے ویڈیو گرافرز اور گرافک ڈیزائنرز کی نگرانی کرنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ ایسے حالات میں قائدانہ صلاحیتیں ضروری ہیں۔

کمیونٹی بلڈنگ

زیادہ سے زیادہ تنظیمیں ایسے سوشل میڈیا مینیجرز کی تلاش میں ہیں جو مثال کے طور پر فیس بک گروپس جیسی کمیونٹیز کی تعمیر اور معتدل بھی کر سکیں۔ اگر آپ کے پاس کمیونٹی بنانے کی مضبوط مہارتیں ہیں، تو یہ ایک خوش آئند پلس ہوگا۔

x

Post a Comment

0 Comments